keskiviikko 16. marraskuuta 2016

SUPERTÄYDENKUUN JÄLKEINEN PRIMER

15ti 11 2016 Puerto Deportivo Pasito Blanco G.C.
Yllättävää kyllä nukuin koko yön yhdestä eteenpäin melkein tauotta. Valoisaksi tuo SuperTäysKuu kajuutan teki, muttei vienyt unia. Olin tyytyväinen ottamiini kuviin, joten aamuneljältä vain vilkaisin kuun sijainnin. Sisäinen herätyskelloni hälytti ja mietin, että kello on 07:17. Metsään meni. Kello oli 07:18. Mihin minä kelloa tarvitsen?
Aamulla kun tarkistin otokseni, niin havaitsin kuun akselin puuttuvan. Vain reikä oli paikalla. Nautin kaikessa rauhassa aamupalan, nyt kun en käynyt kisaa aamuauringon enkä Navegan miesten kanssa. Minulla on tänään vain vahauksen viimeistely peräpeilin osalta, kolmilapapotkurin kiillotushuolto ja alumiiniosien vahaus.
NAVEDAn kaksi miestä viimeisteli pohjan paklauksen. Mielestäni he tekivät hyvää ja ammattitaitoista työtä, mutta kun firman yrittäjä, Pedro, tuli paikalle näytti hän kuinka pohjaa pitää hioa. Koko päivän nuo ahkerat miehet tahkoivat tiukkaan neljä kerrosta primeria veneeni pohjaan. Olin jo eilen ihmetellyt varsinkin firman kakkosmiehen paikkojen kestävyyttä. Hänellä meni eilinen päivä paklatessa, todellakin koko eilinen päivä kädet ylhäällä työskentelyä. Olin valinnut oikean firman tekemään tämän työn. Huomenna pääsen vetämään kaksi kerrosta Jotunin myrkkymaalia, ensimmäinen punainen kerros toimii indikaattorina mustalle. Jos punaista paistaa on syytä lisätä antifoglimaalia. Torstaiksi ennen vesillelaskua jää tehtäväksi vain tukipukkien tassujen alusten hionta, primerointi ja myrkkymaalipaikkaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti