lauantai 10. lokakuuta 2015

VAELLUKSILLE

10la 10 2015 Puerto de Mogán G.C.
VAELLUKSIA TERVEYSTILANTEEN MUKAAN. Olen tässä yli viikon potenut kröhää, paikalliset ovat tunnitaneet sen katariksi. Se on osin aiheutunut Afrikan pölystä. Käytyäni läpi myös Aktiivisuusrannekkeeni tiedostoja totesin, etten saa ylittää asettamaani rajaa liiallisesti. Aina kun viikkosuoritus on ollut yli 150%, niin seuraavan viikon olen sairastanut enemmän tai vähemmän keuhkojen vikoja. Päivässä minun tulisi liikkua 12,6 km pitääkseni yllä nykyisen kuntoni. Huomenna lääkekuurini loppuu ja menen varovasti Masspalomasin dyynit ohittaen ne rantaviivalla. Pohjoistuuli jatkuu ja tämänpäiväinen sade on sitonut jonkin verran pölyä, joten pitäisi olla suotuisa keli. Maanantaina, Kolumbuksen Amerikan löytöpäivänä, on pyhä ja silloin menen linturetkelle Masspalomasista koilliseen. Kuitenkin minulla on jonkinmoinen polte valloittaa taas kuvan mukainen näkymä. Nyt minulla on käytössä tuuliliivi, puen sen tarpeen tullen päälleni, jotta palaan terveenä saavutettani määränpääni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti