perjantai 19. syyskuuta 2014

TARRAGONA

16ti – 19pe 09 2014 Tarragonassa
Tutustuin täällä Tarragonassa suomalaisveneen ihmisiin. Suomenliput liehuvat vierekkäin ja olemme viettäneet kolme iltaa yhdessä. On ollut kiva keskustella miellyttävän pariskunnan kanssa elämänkokemuksista. Otsikkokuvan haluan omistaa heille ja samalla toivottaa kaikkea hyvää.
Yritän näissä antiikin kaupungeissakin muistaa, että olen vapaa työstä, mutta tämä maailmanperintöharrastus ja kiinnostus vanhoista kaupunkirakenteista ja rakennuksista tempaa helpolla mukaansa. Taas minun piti lähteä aamuvarhaisella täältä Tarragonasta, mutta tässä minä toimitan blogia kellon lähestyessä jo kahtatoista. Olen ottanut tämän reissun kuvausaiheiksi varjot ja heijastukset. Tässä Amphiteatre romàn varjokuvassa minulla ei suinkaan ole jalassa monttusaappaat ja pussihuosut, shortseissa minä vaellan pitkin kivikatuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti